مقالات

قیمت خرید کشمش تیزابی همدان

قیمت خرید کشمش تیزابی همدان

قیمت خرید کشمش تیزابی همدان به کیفیت آن بستگی دارد، به طوری که کشمش تمیز، درشت و گوشتی قیمت بالایی دارد. خرید کشمش تیزابی به شکل فله‌ای، بسته‌بندی و کیلویی می‌باشد که خرید عمده از قیمت مناسب‌تری برخوردار است. کشمش تیزابی همدان اغلب با کشمش تیزابی شهر ملایر معروف می‌باشد که ملایر در این استان واقع است و از بزرگ‌ترین تولید کنندگان کشمش تیزابی محسوب می‌شود. ملایر بعنوان بهترین صادر کننده، کشمش تیزابی خود را به کشور‌های مختلف مانند روسیه، آلمان و به کشور‌های عربی صادر می‌کند. کیفیت کشمش تیزابی همدان به گوشتی بودن، رنگ و اندازه‌ی آن بستگی دارد که بر قیمت آن تأثیر می‌گذارد. از کشمش تیزابی در تهیه‌ی شیرینی‌های مختلف مانند قنادی، کیک، کلوچه و… استفاده می‌شود. در این مقاله قصد داریم در مورد کشمش تیزابی همدان بیشتر صحبت کنیم در ادامه همراه ما باشید.

خرید کشمش تیزابی همدان

خرید کشمش تیزابی همدان اغلب بصورت فله‌ای، کیلویی و بسته‌بندی صورت می‌گیرد. مراکز خاصی که برای فروش کشمش تیزابی در نظر گرفته شده‌اند از آن‌ها می‌توان بصورت فله‌ای خریداری کرد که قیمت نسبتاً مناسب‌تری دارند. تجار و کسانی که در زمینه‌ی کشمش تجارت می‌کنند بیشتر بصورت عمده خریداری می‌کنند که می‌تواند بصورت عمده و بسته‌بندی از کارخانه انجام گرفته باشد و یا از شرکت‌های فعال در تجارت کشمش باشد، که خرید عمده از کارخانه‌ها به علت قیمت مناسب ارجحیت دارد. کشمش تیزابی همدان را به شکل کیلویی از فروشگاه‌ها و عطاری ها می‌توان تهیه کرد. خرید عمده قیمت پایین‌تری نسبت به خرید فله‌ای یا بسته‌بندی دارد برای مصرف روزانه مردم خرید کیلویی یا بسته‌بندی‌ های بهداشتی بسیار رواج دارد.

خرید کشمش تیزابی همدان  ازهران

ازهران با فعالیتی که با تولید کننده گان کشمش استان همدان دارد  اماده دریافت سفارشات شما عزیزان هست.

ازهران تمام سعی را براین گذاشته و خوهد گذاشت تا رضایت مشتری بخصوص مشتری های داعمی  خودرا حفظ کند

برای دادن سفارشات خود و خرید محصول کشمش مورد نظر از جمله کشمش تیزابی   با کارشناسان ما ارتباط بگیرید.

جهت تخفیف حمل نقل بار ازهران لطفا کلیک کنید

بهترین نوع این کشمش

کشمش تیزابی استان همدان بیشتر به خاطر کشمش‌های شهر ملایر این استان معروف است که بهترین تولید کننده‌ی کشمش تیزابی در ایران می‌باشد. کشمش تیزابی ملایر علاوه بر تأمین نیاز بازار‌های داخلی به کشور‌های خارجی هم صادر می‌شود. کشور‌هایی مانند آلمان، روسیه کشور‌های عربی وارد کننده‌ی کشمش تیزابی ملایر می‌باشند. این نوع کشمش حاوی آرم و برند مخصوص به خود می‌باشد که در دنیا معروف و شناخته شده‌است. کشمش تیزابی صادراتی همدان اغلب به رنگ طلایی می‌باشد که از گوگرد برای رنگ طلایی آن استفاده شده‌است و عمدتاً از انگور‌های بی دانه یا بدون هسته تولید‌ می‌شود.

انواع کشمش تیزابی همدان

همدان با داشتن زمین‌های مناسب برای رشد درختان انگور از تولید کنندگان برتر کشمش تیزابی در ایران می‌باشد در این استان حدود ۱۰هزار هکتار باغ انگور موجود است که سالانه تقریباً ۶۰ هزار تن انگور تولید می‌شود، که عمده‌ی انگور به کشمش تبدیل می‌شود. انواع کشمش‌های متفاوتی مانند انگوری، تیزابی، پلویی، آفتاب خشک و سایه خشک در این استان وجود دارند که هر کدام کیفیت خاص خود را دارند.

عوامل تعیین کننده‌ی کیفیت کشمش تیزابی

کیفیت کشمش تیزابی همدان را عوامل متفاوتی تعیین می‌کند که این این عوامل در کنار هم محصول درجه یکی را نتیجه می‌دهند. رنگ، اندازه، طعم، گوشتی بودن، نرم بودن همه‌ی اینها در کیفیت نهایی کشمش تیزابی تأثیر دارند. همچنین نحوه‌ی بسته‌بندی محصول که توسط دستگاه‌های مدرن انجام گیرد و کشمش‌های ریز و ناخالصی‌ها جدا شود در کیفیت کشمش مؤثر می‌باشد. مراحل رشد انگور و شیرینی آن‌ها و نحوه‌ی تولید کشمش تیزابی هم به نوعی در کیفیت بالای محصول تأثیر می‌گذارند.

پارامتر‌های مهم در تعیین قیمت کشمش تیزابی همدان

قیمت کشمش تیزابی همدان را پارامترهای خاصی تعیین می‌کنند که در مطالب زیر به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

  • نوسانات بازار و تورم موجب افزایش و یا کاهش قیمت کشمش تیزابی می‌شوند به طوری که با افزایش آن‌ها قیمت کشمش هم افزایش می‌یابد.
  • گوشتی و تازه بودن کشمش در افزایش قیمت آن مؤثر می‌باشد.
  • با کاهش باروری درختان انگور و کمبود آن در بازار قیمت کشمش هم افزایش می‌یابد.
  • بسته‌بندی مناسب و شیک و پاک‌شده قیمت بالاتری در مقایسه با کشمش خوشه دار و پاک نشده‌دارند.

 

جهت خرید و مشاوره و محاسبه خریدتان با

با کارشناسان بازرگانی ازهران کلیک کنید

موارد استفاده‌ی کشمش تیزابی همدان

کشمش تیزابی همدان در تهیه‌ی غذا‌های مختلف و به طور کلی در صنایع غذایی استفاده‌ی زیادی دارد که عبارتند از:

  • از کشمش تیزابی برای تهیه کشمش پلویی استفاده می‌شود.
  • در شیرینی‌ها‌ی مختلف مانند قنادی و در تهیه‌ی کیک و کلوچه بکار می‌رود.
  • کشمش تیزابی در تولید انواع آبمیوه ها کاربرد دارد.
  • در تولید اسانس از آن استفاده می‌شود که اسانس در تهیه‌ی بسیاری از شیرینی‌ها بکار می‌رود.
  • در تهیه‌ی آجیل از آن استفاده می‌شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 6 =

ازهران
خرید کشمش با کیفیت و قیمت مناسب

جهت خرید و مشاوره و محاسبه قیمت محصول مد نظر با ما در ارتابط شوید

اینستاگرام واتساپ واتساپ تلگرام
بار کشمشتان را از ازهران تحویل بگیرید

ازهران پخش عمده کشمش

در بازرگانی ازهران انواع کشمش با قیمت های مناسب بفروش میرسد

 

جهت خرید کشمش و مشاوره خرید کشمش فرم را پر کنید