مقالات

مویز سیاه

خواص مویز برای سلامتی بدن

 

خواص مویز برای سلامتی بدن را ادامه بررسی خواهیم کرد. مویز با خشک کردن انگور سلطانی یا همان انگور شاهانی به دست می آید. این محصول اندازه ی بزرگتری نسبت به کشمش های دیگر دارد. در طبقه بندی خوراکی ها، جزء خشکبارها و تنقلات قرار می گیرد. این محصول شگفت انگیز فواید زیادی برای بدن دارد و یک منبع عالی از ویتامین ها و مواد معدنی بوده، برای تقویت حافظه بسیار مفید می باشد و در بهبود عملکرد قوای جنسی در مردان نیز بسیار مفید می باشد. علاوه بر این ها یک محصول عالی برای درمان کم خونی بوده و همچنین سبب سم زدایی در بدن می شود.

منبع غنی از ویتامین ها و مواد معدنی

این محصول سرشار از ویتامین های k,C,E,B می باشد ویتامین های موجود در مویز از پوکی استخوان جلوگیری می کند، باعث افزایش ایمنی بدن می شود، مصرف آن در دوران بارداری، نیاز بدن مادر و جنین را تامین می کند. مواد معدنی فراوانی چون؛ فیبر، پتاسیم، سدیم، پروتئین، منیزیم، روی، مس، کلسیم و آهن دارد. فیبر موجود در مویز باعث کاهش کلسترول خون می شود و همچنینن پتاسیم موجو در آن سطح فشار خون بالا را کاهش می دهد.

مفید برای تقویت حافظه

مویز یک منبع غذایی کامل، برای تقویت حافظه است. عملکرد ذهن را بالا برده و روند پیری مغز را به تاخیر می اندازد. همچنین این محصول، سرشار از منبع غذایی به نام، بور است که باعث افزایش یادگیری می شود. با مصرف منظم روزانه آن می توان از مبتلا شدن به آلزایمر جلوگیری کرد.

تقویت کننده قوای جنسی

بسیاری از مردان به دلیل فشار کاری روزانه دچار ضعف جسمی و جنسی می شوند. ویتامین E موجود در مویز باعث تقویت قوای جنسی در مردان می شود به طوری که سطح هورمون های تستوسترون را افزایش می دهد. همچنین باعث جریان خون و اکسیژن بیشتر در اندام تناسلی شده و میل جنسی را بالا می برد.

مناسب برای رفع کم خونی

کسانی که از مشکلات کم خونی رنج می برند می توانند با مصرف منظم مویز در روز، به این مشکل پایان بدهند. آهن موجود در این محصول، سطح هموگلوبین در خون را افزایش می دهد. همچنین ویتامین B موجود در آن به تشکیل گلبول های قرمز خون کمک می کند.

سم زدایی بدن

مویز نقش بسیار مهمی در سم زدایی بدن دارد. مصرف برخی از مواد غذایی باعث تولید مواد سمی در خون می شود. بنابراین دستگاه گوارش را با مشکل مواجه می کند. مویز برای سم زدای کبد، کلیه و روده بسیار مفید است.

سایر خواص بی نظیر آن

علاوه بر خواص نام برده شده، مویز یک سری خواص دیگر نیز برای بدن دارد که از جمله آن ها تأمین کننده انرژی بدن، مفید برای پوست و مو، بهبود عملکرد قلب، رقیق کننده خون، حفظ سلامت دهان و دندان و رفع بوی بد دهان و همچنین یک ماده مفید برای پیشگیری از سرطان می باشد.

خرید مویز

برای خرید مویز  باید دقت لازم را داشت گرکه  تمای انواع مویز خواص و فواید خود را دارد

از جمله

  • مویز وارداتی کشور ازبکستان که بسیار محبوب هست
  • مویز وارداتی کشور افغانستان که هم از قیمت بصرفه و کیفیت مناسبی برخوردار هست
  • مویز فخری شیراز که از قیمت بسیار خوبی برخوردار هست

ازهران تامین کننده مویز  ازبکستان و افغانستان و بخصوص مویز فخری میباشد که با فعالیت خرید وفروش در زمینه این محصول دارد میتواند محصول مویز مورد نظرتان را برایتان ارسال کنید علاوه تضمین پس از دریافت

جهت خرید مویز و مشاوره  محاسبه  قیمت  کلیک کنید 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 8 =

ازهران
خرید کشمش با کیفیت و قیمت مناسب

جهت خرید و مشاوره و محاسبه قیمت محصول مد نظر با ما در ارتابط شوید

اینستاگرام واتساپ واتساپ تلگرام
بار کشمشتان را از ازهران تحویل بگیرید

ازهران پخش عمده کشمش

در بازرگانی ازهران انواع کشمش با قیمت های مناسب بفروش میرسد

 

جهت خرید کشمش و مشاوره خرید کشمش فرم را پر کنید