مقالات

خرید مویز درجه 1

خرید مویز درجه 1

 

خرید مویز درجه 1 امروزه از طریق وب سایت های خرید و فروش اینترنتی امکان پذیر است. این محصول عجیب و شگفت انگیز، سرشار از مواد مغذی و خاصیت دارویی و درمانی فراوان است. البته این محصول همانند دیگر مواد غذایی باید به شکل برنامه ریزی شده و بدون زیاده روی مصرف شود.

 

خرید مویز درجه 1.2 بازرگانی ازهران

مویز بین کشمش ها  بهترین کشمش هم از نظر اطباع و هم از منظر اسلام هست این محصول با ارزش دارای فواید بسیار زیادی هست که اگر مایل به دانستن این فواید هستین مقاله پیش رو را مطالعه کنید.فواید مویز برای سلامتی بدن…….

بازرگانی ازهران با فعالیت در خرید فروش مویز توانایی تهیه سه محصول مویز را دارا میباشد

مویز فخری یا

همان مویز ایرانی

 

 

 

 

مویز فخری

مویز فخری یک مویز  تولید داخلی میباشد این محصول که سالانه به مقدار زیادی با کنتینر های 20 تنی به کشور های مقصد صادر میشود بهترین مویز ایرانی میباشد رنگ این مویز همانطور که مشاهده می کنید به رنگ قهوی ای هست.

مویز فخری از کیفیت بالا  و پایینی برخوردار هست بسته  به نحوه بسته بندی و بار  این محصول دارد  مویز فخری صادراتی از کیفیت بسیار بالای  برخوردار هست .

خرید مویز فخری

برای خرید این محصول متوانید  با کارشناسان ازهران ارتباط گرفته و از کیفیت   و قیمت این محصول با خبر شوید

برای خرید و مشاوره  و جهت خرید مویز فخری کلیک کنید

مویز  افغانستان  معروف به مویز افغانستان

مویز افغان در کشور ما از محبوبیت بالایی برخوردار هست این محصول که مویز افغان نام دارد در ازربایجان غربی هم تولید و فراوری میشود

این مویز سالانه به مقدار زیادی وارد ایران میشود از راه های دریایی تا راه های زمینی   بدلیل بعضی از مشکلات تجار  افغاستان حتی این مویز را به امارات صادر می کنند و بعد از امارت همان محصولو از امارت به ایران وارد می کنند.

خرید مویز افغان

برای خرید مویز افغان میتوانید از فروشگاه های معتبر  خرید کنید و این  محصول در همه خشکبار فروشی های تقریبا پیدا می شود.

اگر مایل به  خرید مویز افغان هستین بازرگانی ازهران میتواند پیشنهاد خوبی باشد

یکی از محصولات اصلی  ازهران مویز افغان میباشد.

جهت خرید و مشاوره از بازرگانی ازهران کلید کنید

 

خرید مویز ازبک

کشمش سیاه

مویز ازبکستان ها همان میز ازبک بهترین مویز وارداتی هست

این مویز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هست  یکی از خصوصیات این مویز که انرا ار دیگر مویز ها متمایز کرده دانه درشت بودن این محصول هست مویز ازبک یک کشمش بی دانه و گوشت دار میباشد که این ویژگی ها این کشمش را به ی کشمش ممتاز تبدیل کرده است.

مویز ازبک هر سال با تناژ بالایی وارد کشور میشود و این مویز در ایران گرانترین مویز میباشد.

برای خرید این مویز میتوانید در بازرگانی ازهران اقدام کنید مویز ازبک ازهران از کیفیت بالایی برخوردار هست وتضمین پس از فروش دارد این محصول .

برای خرید و مشاوره و محاسبه قیمت خرید مد نظرتان  با کراشناسان ازهران در ارتباط شوید

جهت ارتباط با کارشناسان کلیک کنید 

 

مویز چیست؟

مویز نوعی میوه خشک بسیار خوشمزه و پرطرفداری است که از انگور سیاه به دست می آید. انگور سیاه یک میوه سلطنتی است که بیشتر در منطقه سردشت واقع در استان آذربایجان غربی تولید و برداشت می شود. این محصول که  در دین اسلام تاکید زیادی بر استفاده از ان شده جزوه بهترین محصول کشمش میباشد .این محصول را می توان در تهیه انواع مختلف سالاد، کیک و دسر ها مورد استفاده قرار داد که طعم خاص و دل چسبی را می بخشد.

این محصول چون طبع گرم و خشکی دارد بنابراین کسانی که فشار خون بالایی دارد باید در حد تعادل استفاده کنند.

مویز چه تفاوتی با کشمش دارد؟

هر دوی این محصول از انگور گرفته می شود و تنها تفاوت آن ها در نوع انگور می باشد. به لحاظ شکل ظاهری دانه های مویز در مقایسه با دانه های کشمش کمی درشت تر است. ولی به لحاظ خاصیت دارویی و درمانی تقریبا شبیه هم هستند. البته این محصول با توجه به انگوری که برای تهیه آن خشک می شود می تواند با دانه یا بدون دانه باشد. ناگفته نماند که خشک کردن انگور هیچ تاثیری در خواص آن ندارد.

خواص و فواید مصرف مویز

کسانی که از مشکل دیابتی رنج می برند این محصول برای آن ها بسیار مفید خواهد بود. آن را می توان جایگزین قند کرده و چای خود را با آن میل نمایید. مخصوصا به گفته متخصصین و پزشکان تغذیه، اگر به صورت ناشتا مصرف شود باعث کاهش مقادیر قند خون بدن می شود. اگر می خواهید حافظه ی قوی و قدرتمندی داشته باشید حتما به اندازه کم هر زور مویز مصرف کنید مخصوصا برای خانم های باردار بسیار مفید و مقوی خواهد بود. منبع غذایی بور موجود در این محصول باعث افزایش یادگیری می شود.

برای تقویت معده بسیار مفید است به هضم غذا کمک می کند. همچنین کسانی که از مشکلات گوارشی رنج می برند می توانند با مصرف این ماده غذایی ارزشمند به بهبودی کامل برسند. از دیگر خواص مویز می توان به درمان کم خونی، ریزش مو، کبد چرب، پوکی استخوان و غیره… اشاره کرد.

عوارض مصرف آن

با توجه به اینکه این محصول کالری بسیار بالایی دارد زیاده روی در مصرف آن می تواند باعث افزایش وزن شود. بالا رفتن غلظت خون، یکی دیگر از مضرات مصرف بی رویه این محصول است که در این صورت احتمال درگیری عروق خونی بالا می رود و می تواند منجربه بروز سکته قلبی یا مغزی شود.

بهترین زمان جهت مصرف مویز

در دین مبین اسلام آمده‌است که بهترین زمان برای مصرف این ماده غذایی ارزشمند به صورت ناشتا می باشد. همچنین امروزه پزشکان طب سنتی و مدرن، نسبت به این موضوع که در صبح و ناشتا مصرف شود اتفاق نظر دارند. طبق تحقیقات انجام‌گرفته در انجمن های پژوهشی پزشکی گفته‌شده مصرف روزانه 21 عدد مویز در ناشتا، می تواند به عنوان فیبر در بدن عمل‌کرده و از مبتلا شدن به بسیاری از بیماری ها جلوگیری کند.

 

 سخنان پیامبر  سلام در رابطه استفاده مویز

 

  •  بر شما باد مویزچرا که تلخه را مى زداید بلغم را مى بردپى را استحکام مى بخشدخستگى را از بین می‌بردخوى را خوش مى سازد، دل را پاک (پیراسته) مى دارد و اندوه (پریشانى) را دور می‌کند.
  • مویزچه نیکو خوراکى است، بیمارى را از میان مى برد خشم را فرو مى نشاندپروردگار را خشنود مى سازد بوى دهان را خوش مى سازد و رنگ را صفا مى دهد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 8 =

ازهران
خرید کشمش با کیفیت و قیمت مناسب

جهت خرید و مشاوره و محاسبه قیمت محصول مد نظر با ما در ارتابط شوید

اینستاگرام واتساپ واتساپ تلگرام
بار کشمشتان را از ازهران تحویل بگیرید

ازهران پخش عمده کشمش

در بازرگانی ازهران انواع کشمش با قیمت های مناسب بفروش میرسد

 

جهت خرید کشمش و مشاوره خرید کشمش فرم را پر کنید